fredag 3 september 2010

24,5 kilometer inlines med stavar

Då jag varit lite krasslig ett par dagar, men i morse kände mig bättre tänker jag ta ett lite längre, men lugnare pass idag. Det hela slutade med en runda på 24,5 kilometer. Ett skönt pass.

Slingan blev en variant på 17,6 km-slingan som jag brukar köra. Det blev idag med tillägg från Kärralund - St. Sigfridsplan - Prästgårdsängen - Kärralund samt ett tillägg på slutet från hemmet till Vallhamra torg och tillbaks (Ugglumsleden dit och Brattåskärrsvägen hem).

Det blev ett tempo på drygt 17 km/h och det är inte speciellt snabbt, men det var lagom idag kände jag. Såhär i efterhand ångrar jag att jag inte körde fem minuter till för då hade det blivit över 90 minuter och över 25 kilometer. Men men, det får bli nästa pass!

Längd: 24,52 km
Tid: 1:25:37
Eniro-länk (RunKeeper slutade funka efter 14 km)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar