tisdag 31 augusti 2010

14 kilometer inlines med stavar

Det blev en avhuggen variant av mitt 17,6 km-varv. Telefonen ringde efter 25 minuter och jag fick reda på att jag skulle vara på ett möte om 30 minuter. I min snurriga hjärna hade jag helt förträngt det, så det blev att sitta med i träningskläder och med inlines på fötterna. Det gick det med.

Slingan blev Björkekärr-Munkebäckstorget-Kärralund-Härlanda fängelse-Redbergsplatsen-Kristinedal-Kviberg-Utby-Munkebäckstorget. Sedan blev det faktiskt bil hem för jag skulle vara på Åbybadet 45 minuter efter mötet så det blev lite stressigt...

Passet var helt ok, men jag tror att sjukdom är påväg för halsen känns inte så jättebra, det kanske blir ett litet uppehåll i träningen. Vi får se hur det utvecklar sig.

Längd: 14,02 km
Tid: 1:01:57
RunKeeper-länk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar