onsdag 6 juli 2011

Inlines med stavar, cirka 11 kilometer

Jag skulle spela beachvolleyboll i Skatås och kom på att jag borde passa på att ta en inlines tur dit. Det var skönt att åka dit; vägen hem var jobbig med tanke på att högerarmen inte riktigt svarade på grund av "skadan". Nu tror jag inte att armen kommer strula så länge, på med lite antiinflammatoriskt så ska det nog snart vara ok att köra hårt igen!

Det ska bli kul att köra lite inlines med stavar igen; har saknat känslan av att dra uppför några riktigt branta backar! En kul sak med detta pass var att backen upp till Skatås var mycket lätt i jämförelse med andra backar jag kört. En skön känsla!

Uppgifterna nedan är uppskattningar då jag bara loggade turen till träningen och jag körde en annan väg hem.

Tid: 35:00
Sträcka: 11 kilometer
Hastighet: 18,9 km/h
Runkeeperlänk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar