tisdag 1 november 2011

Löpning, 8,05 kilometer

Ett pass med bashastigheten 14,2 km/h. Efter förra veckans missräkning var jag lite nervös, men denna vecka klarade jag målet, vilket var 14,2 km/h i 8 km. Det var omotiverat jobbigt tycker jag, men jag skyller på att det är november.

Tyvärr är jag en idiot, så jag glömde att slå på pulsklockan så jag har ingen aning om vad pulsen var, men min gissning är att den var ganska hög. Jag tycker att det är märkligt att jag kan springa i 4:20 tempo i skogen och vara mindre trött efter ett sådant pass än på löpband i lite högre hastighet. Är det tristessen på löpbandet som gör sig påmind?

Hela passet:
Tid: 00:33:51
Sträcka: 8,05 kilometer
Underlag: Löpband
Min/km: 4:12
Hastighet: 14,27 km/h
Medelpuls: -
Maxpuls: -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar