onsdag 14 september 2011

Löpning, 7,19 kilometer

Körde ett "efter-box"-löppass. Det kändes riktigt bra och jag hade nog kunnat trycka på lite mer, alternativt sprungit lite längre, men just idag var det prioriterat att komma hem så jag slutade efter drygt 7 km.

Jag började passet i drygt 4:35-tempo (13,1 km/h) och de sista kilometrarna ökade jag något då och då; slutspurten blev i 19,2 km/h (3:08-tempo).

Jag har köpt en ny mp3-spelare och är ganska nöjd med musikvalet under träningen. Funderar på att börja fokusera mer på BPM istället för känsla som jag kör på nu. Vi får se om jag orkar.

Låtarna var bland annat av Haggard, Raubtier, Satyrian och Joddla med Siv.

Tid: 00:32:45
Sträcka: 7,19 kilometer
Underlag: löpband
Min/km: 4:33
Hastighet: 13,17 km/h
Maxpuls: 191
Medelpuls: 169

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar