söndag 4 september 2011

Löpning, 10,73 kilometer

Hade tänkt mig ett snabbt pass på Skatås-åttan, men det gick åt skogen. Jag var taggad, men insåg snabbt att kroppen inte var lika laddad som skallen. Jag försökte för första gången på mycket lång tid springa med musik och det gick inte så bra. Jag måste välja låtarna bättre och sortera dem vettigare...eller kanske lyssna på naturen istället.

Jag hade lite känning i halsen tidigare i veckan och ställde därför in torsdagens planerade löppass. Denna lilla känning skulle kunna förklara kroppens seghet idag kanske. Pulsen var också märkligt hög på sina ställen, även om snittet på 165 bara var lite högtför tempot.

Tid: 00:52:29
Sträcka: 10,73 kilometer
Underlag: grus, asfalt
Min/km: 4:53
Hastighet: 12,27 km/h
Maxpuls: 194
Medelpuls: 165

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar