söndag 30 oktober 2011

Löpning, 10,48 kilometer

Då var det dags för ett kvällspass i Skatås igen. Stövlade ut kvart i åtta i fredags och det var jag tydligen tämligen ensam om. Jag såg inte många själar ute vid den tidpunkten.

Det blev Åttan igen. Jag skulle hellre köra något annat, men åttan ligger så bra till. Men framöver måste det varvas lite mer med andra spår i Skatås.

Passet gick helt och och när det var cirka 3 kilometer kvar fick jag för mig att jag skulle pressa mig lite och det gjorde jag. Förmodligen lite dumt för nu känner jag av lite i halsen igen. Jag börjar bli innerligt trött på att hela tiden känna mig lite krasslig. Eller snarare; inte känna mig 100-procentigt frisk.

Hela passet:
Tid: 00:51:10
Sträcka: 10,48 kilometer
Underlag: Grus, asfalt
Min/km: 4:53
Hastighet: 12,29 km/h
Medelpuls: 157
Maxpuls: 176

 Åttan:
Tid: 00:36:46
Sträcka: 7,75 kilometer
Underlag: Grus
Min/km: 4:45
Hastighet: 12,65 km/h
Medelpuls: 158
Maxpuls: 168

Jag såg ett, för mig, mycket märkligt uppträdande i löpspåret också. Två personer sprang framför mig och plötsligt stannade de för att svara i telefon. WTF???!?? Svara i telefon när man tränar? Det ska till något mycket mycket viktigt för att jag ska svara i telefon när jag tränar...något så viktigt som väldigt sällan inträffar... När jag tränar så tränar jag; social är jag någon annan gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar