onsdag 5 oktober 2011

Löpning, 7,62 kilometer

Avslutade träningen med 33 minuter på löpbandet. Idag var utgångshastigheten 13,7 km/h. Efter söndagens pass var benen lite sega, men det kändes ganska bra konditionsmässigt och det var skönt. Jag hade ändå målet att springa snabbare än i söndags, vilket jag gjorde. Men detta var på löpband och det andra ute i naturen så det säger inte så mycket.

Målet är dock att öka distansen eller farten varje vecka och jag tror att det behövs för det är snabbheten som saknas. Uthålligheten tror jag finns, men snabbheten måste upp, speciellt för längre distanser. 

Tid: 00:33:01
Sträcka: 7,62 kilometer
Underlag: löpband
Min/km: 4:20
Hastighet: 13,85 km/h
Maxpuls: 205 enl. klockan. (Jag uppskattar den till cirka 185)
Medelpuls: 168

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar